Am Revenit !!!

Hello everyone it`s me om-insurat and im back !!! Incep din nou postarea pe blog dupa o perioada  destul de lunga - cred ca sunt 3 luni, timp in care ne-am indepartat uni de alti si aici ma refer la distanta fizica dar si cea emotionala. Am avut nevoie de acest timp pentru a ma organiza si poate de-a imi face curajul de a emigra din Romania in tara scumpei mele soti - Suedia. Aceasta mutare binenteles sa facut  binenteles din cauze materiale si poate inpinsi si de dorinta noastra de a avea o familie intr-o tara civilizata. Dar despre emigrare  intr-un alt articol, acum doar vreau sa va multumesc ca sunteti aici langa mine - cititori mei, cu aprecierile dar si cu criticile voastre si va anunt ca mi-ati lipsit, v-am dus dorul  si sper acum sa ne intregim din nou. Melodramatic nu? 
Bine v-am gasit !!!

16 comentarii:

Cristi M spunea...

ups, sunt plini de greseli!!!

Alexandra spunea...

Bine ai revenit :)

Florena♫ spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Bucur spunea...

am crezut ca ai abandonat blogul dar iata ca nu e asa,ceea ce ma bucura.Sa ne dai detalii cum e acolo la tine.Te salut.

BIJOU spunea...

Ma bucur pt tine/voi...Sper sa te adaptezi si sa reusesti sa ai in viata tot ce-ti doresti. Numai bine si te asteptam cu noi postari...despre "om-insurat-suedez" :)))

Raluca spunea...

Buna alegere ai facut! Succes in continuare!

minoki spunea...

http://armoniasimturilor.blogspot.com/

minoki spunea...

Buna! Mi-au placut mult postarile tale. Astept sa mai scrii.

Simpler spunea...

Multi bloggeri romani ar vrea sa stie daca ai avea curajul sa raspunzi la cateva provocari simple si de bun simt. Daca esti interesat/a sa participi la acest joc intre bloggeri intra aici.

Anunturi Iasi spunea...

Buna ziua
Va scriu in legatura cu un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
O vara placuta va doresc.

Anonim spunea...

Ai emigrat ca n-ai fost bun in tara te-ai gandit lasa ca o sa gasesc o proasta care sa ma tina

Anonim spunea...

Inteligent ar fi sa numai revi ca plictisesti cei depe internet esti ca un papagal tot repeti una si aceiasi poveste

Anonim spunea...

Mai bine nu reveneai ca numai aiureli scri si plictisesti lumea cu prostiile tale.

Anonim spunea...

N-ai mai revenit ca sa ne spui o noua prostie

Masaj erotic Craiova spunea...

mda...here you are, again...

Anonim spunea...

Hello, its fastidious piece of writing on the topic of media print, we all be aware of media is a wonderful source of information.


my blog :: home cellulite treatment

Trimiteți un comentariu