Am Revenit !!!

Hello everyone it`s me om-insurat and im back !!! Incep din nou postarea pe blog dupa o perioada  destul de lunga - cred ca sunt 3 luni, timp in care ne-am indepartat uni de alti si aici ma refer la distanta fizica dar si cea emotionala. Am avut nevoie de acest timp pentru a ma organiza si poate de-a imi face curajul de a emigra din Romania in tara scumpei mele soti - Suedia. Aceasta mutare binenteles sa facut  binenteles din cauze materiale si poate inpinsi si de dorinta noastra de a avea o familie intr-o tara civilizata. Dar despre emigrare  intr-un alt articol, acum doar vreau sa va multumesc ca sunteti aici langa mine - cititori mei, cu aprecierile dar si cu criticile voastre si va anunt ca mi-ati lipsit, v-am dus dorul  si sper acum sa ne intregim din nou. Melodramatic nu? 
Bine v-am gasit !!!

14 comentarii:

Cristi M spunea...

ups, sunt plini de greseli!!!

Alexandra spunea...

Bine ai revenit :)

Florena spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Bucur spunea...

am crezut ca ai abandonat blogul dar iata ca nu e asa,ceea ce ma bucura.Sa ne dai detalii cum e acolo la tine.Te salut.

PAX spunea...

Ma bucur pt tine/voi...Sper sa te adaptezi si sa reusesti sa ai in viata tot ce-ti doresti. Numai bine si te asteptam cu noi postari...despre "om-insurat-suedez" :)))

Raluca spunea...

Buna alegere ai facut! Succes in continuare!

minoki spunea...

Buna! Mi-au placut mult postarile tale. Astept sa mai scrii.

Anonim spunea...

Ai emigrat ca n-ai fost bun in tara te-ai gandit lasa ca o sa gasesc o proasta care sa ma tina

Anonim spunea...

Inteligent ar fi sa numai revi ca plictisesti cei depe internet esti ca un papagal tot repeti una si aceiasi poveste

Anonim spunea...

Mai bine nu reveneai ca numai aiureli scri si plictisesti lumea cu prostiile tale.

Anonim spunea...

N-ai mai revenit ca sa ne spui o noua prostie

Masaj erotic Craiova spunea...

mda...here you are, again...

Anonim spunea...

Hello, its fastidious piece of writing on the topic of media print, we all be aware of media is a wonderful source of information.


my blog :: home cellulite treatment

DR DAWN mi-a adus înapoi iubita care a plecat 8 luni și a ajutat și 5 dintre prietenii mei cu aceeași situație, te va ajuta și chiar dacă vrei să rămâi însărcinată este Whatsapp: +2349046229159. spunea...

Un mare mulțumire de la Maria Fieraru către DR DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi reconstruiesc casa spartă. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și în căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și îmi sfâșie carnea de când am început să avem prea multe dezacorduri. În unele zile tocmai a plecat și nu s-a întors decât în ​​ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut pentru a remedia problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să contactez DR DAWN, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR DAWN m-a liniştit şi mi-a spus să am încredere în el şi să cred că dorinţele mele se vor împlini. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă și soțul meu este cu mine pentru a nu pleca niciodată. Contactează-l și tu și crezi că te poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar WhatsApp-i +2349046229159
sau e-mail-i prin: dawnacuna314@gmail.com

Trimiteți un comentariu